Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2011 20:00 - Из "Дневника на наивника"
Автор: lelyasofka Категория: Забавление   
Прочетен: 1691 Коментари: 9 Гласове:
7



   Гледах филм. Американски, с много известен артист. За един бледолик и много индианци. И един вълк. И една история, станала в дивия запад.
   И какво толкова ли?
   Сега ще обясня.
   Това беше филм за приятелството. Индианецът беше лют враг на бледоликия, но после станаха приятели. А после трябваше да се разделят, защото пътищата им се разделяха. Последната сцена беше тази на раздялата. И тогава индианецът направи нещо необичайно - качи се на висока скала, за да се чува добре това, което има да казва и много пъти извика: ВИНАГИ ЩЕ ТИ БЪДА ПРИЯТЕЛ!  ВИНАГИ ЩЕ ТИ БЪДА ПРИЯТЕЛ!  ВИНАГИ ЩЕ ТИ БЪДА ПРИЯТЕЛ!........................................................
    Едва тогава осъзнах, че приятелството е еднопосочно и всеки трябва да гледа само в своята посока.
    Чувала съм израза: Имам приятел.
    Чувала съм израза: Ние сме приятели.
    Никога! не съм чувала израза: Аз съм приятел на този човек.
    Не съм го чувала дори от себе си!!!
    И на никого не съм казала: ВИНАГИ ЩЕ ТИ БЪДА ПРИЯТЕЛ!
    Но винаги ми се е искало да кажа: Бъди ми приятел!
    Може би ми се е искало да получавам повече, от колкото да давам?

    Когато тръгнем да търсим приятелството, трябва ли да носим везните ?
    
   


   



Гласувай:
7



Следващ постинг

1. анонимен - ....Елица
02.02.2011 20:22
Ами,лельо Софче,и аз тези дни нещо много,ама
много си размишлявам на тази тема-
умеем ли да бъдем приятели,ама приятели като
този индианец?!И знаеш ли-сетих се за една моя
приятелка,с която не сме виждали отдавна,и която ми
каза:"Приятелите и да не се виждат-винаги си остават
приятели."Даа,аз имам истинска приятелка,но дали аз
умея да бъда такава-въпрос със отворен край-всъщност
мисля,че умея да бъда приятел,въпреки,че много пъти
съм била предавана,но..това са хора,които просто са се
престрували на такива..

Истинското приятелство не може да се постави и измери
на кантар-то е НЕИЗМЕРИМО
цитирай
2. lelyasofka - Благодаря, Ели
03.02.2011 11:32
Знаеш ли как му завиждам за приятеля-индианец !
Извод: За да сме истински приятели - трябва да сме индианци !
цитирай
3. анонимен - софче,
03.02.2011 14:18
артиста известен , ама иначе нищо особено
никой не си избира родителите, всеки сам си избира приятелите
защо трябва да сме индианци:
лятото, когато стадото бизони залива прерията като река
индианеца отстрелва стотина, колкото да изкара зимата,
а белия стреля ,докато му свършат патроните
и на следващото лято няма бизони.
цитирай
4. анонимен - ....Елица
03.02.2011 19:46
Да-прав си,ано3-да се учим от индианците.
Ах,как копнея точно за точно такъв приятел-
индианец-не,не-Жадувам го!!
цитирай
5. neponosimost2 - Мислила съм си по тази тема. :)...
03.02.2011 23:03
Мислила съм си по тази тема. :)
Приятел идва от приятно ми е, т.е. аз съм важен, важно е на мен да ми е приятно с някой.Щом ми е приятно, значи той ми е приятел."Имам приятел" , т.е. аз имам нещо е почти същото.Важният пак съм аз и като такъв трябва да имам.
"Ще ти бъда приятел" е доста по -различно, защото тогава ти трябва да даваш, а знаеш с даването как е :))))......Его, его, враг мой. :)
цитирай
6. muhaninja - :)))
04.02.2011 17:53
Няма достатъчно висока скала, върху която да се кача, за да обхвана с поглед всичките си приятели, разпилени по целия Свят. Но има достатъчно високи скали, по които завистта може да те подхлъзне...
цитирай
7. lelyasofka - №3
06.02.2011 08:31
Май се оказва, че от всеки "индианец"
има какво да се научи.
А артиста си го бива .......
Аз го гледам с други очи ....
цитирай
8. lelyasofka - Мухолюб, ти си стрелец.
06.02.2011 08:32
Един стрелец отишъл на гарата и казал:
Дайте ми билет за някъде,
защото имам приятели на всякъде !
цитирай
9. lelyasofka - ей, №3
06.02.2011 15:24
Често ходя в прерията с надеждата да срещна белия бизон.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lelyasofka
Категория: Забавление
Прочетен: 25320
Постинги: 9
Коментари: 53
Гласове: 101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930